2013. október 30., szerda

M26 IV.

Újra előkerült ez a makettem is. A belső térben kicseréltem a lemezből hajlított kapaszkodókat drótra, illetve pótoltam még ezt-azt. Milliputból hajtogattam egy ponyvát, ilyenek a valódiban is voltak. 
A dupla csörlőre szintén készítettem egy ponyvát, mert nem voltam elégedett a kötelekkel. Ez talán jobban feldobja. 
A hátfalon lévő vonórúd tartóját is ki kellett egészíteni, és ehhez igazíteni a rúd fejét.
A kabin külső részén is pótolni kell majd még apróságokat, de alapvetően kezd öszeállni a jármű. Az alváz kábelezése lesz még bonyolultabb feadat. 
-
I decided to continue this model. 
Made some tarps for the interior and for the double winch from Milliput. 
The holder of the towing bar on the rear wall was not good, so I added a missing parts, and rotated the head of the towbar.
Made some modifications on the A frame, and added the missing welds. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése